Heb je een zieke werknemer? Geef deze dan direct door aan de arbodienst en verzekeraar. Loopt je Arbo contract rechtstreeks bij Vitaal Ondernemen? Dat kan je de ziekmelding bij ons heel eenvoudig doen in XpertSuite.
Heb je een contract met Chabot assuradeuren meldt dan je de werknemer ziek via het portaal van je volmacht. De verzuim melding komt dan automatisch in XpertSuite van Vitaal Ondernemen terecht.
Heb je een verzuimverzekering rechtstreeks afgesloten of via een andere volmachthouder? Geef dan de ziekmelding door aan XpertSuite van Vitaal Ondernemen en bij je verzuimverzekering.
Inloggen kan op login.xpertsuite.nl
Inloggen kan alléén als er al een account voor je is aangemaakt en de ontvangen link is geactiveerd. Link niet ontvangen of nog niet eerder ingelogd? Neem dan contact op met de binnendienst via Arbo@vitaalondernemen.nl of bel met 085 1304154
Heb je al een keer ingelogd en wil je weten hoe je voor de volgende keer kan inloggen?
Ga dan naar de loginpagina en gebruik je inlognaam en wachtwoord (Let op hoofdletters, leestekens en kleine letters). Klik op “Inloggen”. Ben je je inlognaam of wachtwoord vergeten? Klik dan op “inloggegevens vergeten”.
Log je voor het eerst in?
Dan moet je een aantal stappen doorlopen.
Klik op de link in de ontvangen systeemmail om een wachtwoord aan te maken. De gebruikersnaam zie je ook meteen in dit scherm. Je registreert je mobiele telefoonnummer, waarna je op “bevestig SMS versturen” klikt (voer het nummer in zonder een streepje).
Gebruik van de Xpert Suite
User Guide XpertSuite
Inloggen/Gebruikersbeheer
- Ik heb geen toegang (meer) tot Xpert Suite, wat nu?
- Ik kan niet bij mijn tweefactor authenticatie (2FA). Wat nu?
- Ik wil mijn wachtwoord resetten, maar ben de beveiligingsvraag vergeten
- Ik ben tijdelijk geblokkeerd, wat kan ik doen?
- Wat is two-factor authentication?
Organisatie
Trajectendossier en Documenten
- Hoe kan ik een document uploaden?
- Hoe verwijder ik een geüpload document?
- Wijzigen standaard afzender
- Hoe verwijder ik een gevals- en medisch document?
- Wat is de maximale bestandsgrootte voor het uploaden van een document?
Traject aanpassen
- Hoe corrigeer ik een ziektetraject?
- Hoe pas ik een startdatum of percentage aan?
- Onjuiste verzuimdatum wijzigen
- Hoe heropen ik een afgesloten traject?
- Ik heb per ongeluk een traject verwijderd, wat nu?
Statistieken en Rapportages
- Hoe vraag ik een rapport op in de Xpert Suite?
- Wanneer wordt een rapport ververst?
- Hoe kan ik rapportages automatisch periodiek laten mailen vanuit Xpert Suite?
- Waarom staat er in de rapporten een afdeling ‘Eigen medewerkers’?
- Het verzuimrapport toont een verzuimpercentage van 0%
Informatiebeveiliging
- Beschikt Otherside at Work over een ISO27001 certificaat en SOC2 verklaringen?
- Worden wij geïnformeerd over cybersecurityincidenten?
- SMS als 2-factorauthenticator (2FA): is dat eigenlijk nog wel veilig?
- Heeft Otherside at Work een Functionaris Gegevensbescherming (FG) aangesteld?
- Downloaden ISO 27001 certificaat